Senin, 05 September 2011

Pantangan

Ibaratnye ane mo berguru silat ato mo mendalami tenaga dalam, pasti ade pantangan-pantangan yang kagak boleh dilanggar. nah, begitu juga sekarang...,ane ada pantangan yang kagak boleh ane langgar. yaitu makan gorengan (waduh...,namenye aje udah sedap...), jadi kagak boleh makan yang beminyak, berlemak. ane bisanya makan yang rebus-rebusan,kayak sop, sayur bening. tempe,tahu goreng yang keliatannya tidak elite pun tetap kagak bisa ane makan.
pantangan selanjutnya adalah telur, ane ga boleh makan telur rebus mpe telur goreng. yang mengandung telur pun kagak boleh ane makan. kayak cake, roti, keju.
pantangan berikutnye adalah kacang-kacangan. maksudnye kacang tanah,tapi kalo kacang panjang kagak nape-nape. itu ga masalah,bisa ane atasin.
pantangan yang lain adalah makanan berlemak, bersantan. jadi ane kagak boleh makan yang bersantan, kagak boleh minum susu.
pantangan selanjutnye adalah kagak boleh makan udang,kepiting, daging sapi, sambal. tapi daging ikan kagak nape n daging ayamn harus yang bakar.
Hmm... ane merase kagaka bisa menikmati hidup. ada makan lezat di depan ane,tapi ane kagak bisa melahapnya. makanan-makanan itu terus membujuk ane untuk makan mereka. "sedikit aje nis...,sedikit kagak nape..." tapi seketika itu ane ingat perkataan emak ane," kalo ente mo sembuh, ente kudu sabar dan menjauhi pantangan"

yup...yup...ane kudu sabar...,ente-ente yang bisa menikmati makanan,kudu bersyukur. jangan mengeluh ye...,liat ane nie yang ga bisa menikmati makanan seutuhnya. solanye ane dalam masa penyembuhan. ente-ente penasaran ane sakit ape??? ane malu ngejelasinnye...,tapi sekarang udah ga terlalu parah koksakit ane. mohon doanye ye dari ente-ente sekalian..., semoga ane lekas sembuh...,

sekian dulu tulisan dari ane, salam damai selalu dari ane. PEACE...^_^v

Tidak ada komentar:

Posting Komentar